Oct 24, 2010

Seriepremiär

Idag var det äntligen match, seriepremiär mot Montreal,
favoriter enligt mig då de har väldigt många Canadensiska
landslagspelare. Och det visade sig i matchen också..

Med borgmästaren och ligans största sponsor på
plats, var det nedsläpp med lagkaptenerna från
respektive lag.

Sen var det uppvärmning på is.

Sen var det dags för matchen att börja.

Hård match från start, med 2-0 i baken.

Jag med nr 55 på ryggen, mitt nya klubb nummer, som
jag valde för att Pappa är född 1955. Det är det minsta
som jag kan ge tillbaka för all support han har gett mig
genom åren.
Det blev mycket backchecking då Montreal ägde pucken
större delen av matchen. Vi förlorade med 7-0 även då
våran Canadensiska landslagsmålvakt räddade ca 50
skott och var helt otrolig. Nu är det bara att ladda om till
borta matchen mot Toronto imorgon vid 12.00.
Kram Danni






No comments:

Post a Comment