Oct 12, 2010

Thanksgiving & Zoo

I lördags åkte vi till Oshawa och firade Thanksgiving
med massa släktingar.

Utanför Rhonda & Brians hus.
Det dröjde inte många minuter innan det var dags
för oss att spela en landhockey match på gatan. De
stora killarna lät inte de små spela så jag såg till att
de fick spela & att jag var i deras lag. Vi vann med 5-1=)

Kusinerna tillsammans, Fran har tre pojkar och
hennes kusin Rhonda har 4st så de var 7st pojkar
totalt. Det var rätt livat ibland men de hade kul
tillsammans. Jag kommer inte ha 4st pojkar..

Maten var fantastisk och salladen var underbar!

Rhonda med hennes Mamma och en STOR fylld
kalkon. Mycket jobb för en middag som var klar
20min då vi åkte till ishallen och såg en av pojkarna
spela hockey turnering.

Nr 66, Johnston hejjade vi på och han och hans
lag tog sig vidare till semifinal efter en riktigt bra
och tuff kvartsfinal, vinst med 5-4.

På måndagen var det dags att besöka Toronto Zoo
innan vi åkte hem till Burlington. Inte varje dag
man ser en noshörning.

Eller en Grizzly björn, tur att de är inlåsta, skulle
inte vilja möta en björn i verkligheten.

Familjen Colley i det fina höstvädret.

En fin Zebra.

En riktigt fin pose från Giraffen. Ser ut som han ben
skall gå av. Lika stora vader som mig=)

Ikväll är det is med laget, underbart!!
Kram Danni

1 comment:

  1. Fina bilder, såg att du fick kalkon :) Imorgon kommer pappa och hälsar på! puss

    ReplyDelete