Oct 28, 2010

Tidig morgon

Klockan ringde 06.45 och sen var det dags att gå upp. Ska vara barnvakt åt några barn idag några timmar. Sen i eftermiddag och kväll är det ledigt och vi ska skära ut mönster i pumpor inför Halloween. Min sista kväll men Pappa innan jag åker iväg. Åker till Boston med laget imorgon och spelar två matcher mot Boston på lördag och söndag. Sen på söndag kväll möter jag landslaget på Bostons flygplats och vi åker ivär på ett träningsläger för att sedan spela 4-nations turnering mot Canada, USA och Finland, ska bli jätte kul!

Viförlorade igår mot Brampton, tuff och jämn match och vi vann skotten även denna match. Men vi tappade 5 min i första perioden då de gjorde sina mål och de straffade oss i slutändan.

Nu är det bara att kriga vidare, jag ger mig inte!

Danni

1 comment:

  1. Se nu till att vinna mot Boston!! Hitta de små luckorna i nätet!

    Gå BURLINGTON GO!

    ReplyDelete