Nov 23, 2011

Dear Santa

Nu är det en månad kvar till jul och det är dags att börja handla lite julklappar för mig. Jag gillar inte att köpa bara för att köpa utan vill köpa presenter som jag vet kommer att min familj och mina vänner kommer att använda. Det jag uppskattar mest med julen är att man umgås med nära och kära, kommer hem och firar julen i underbara Sverige. Längtar efter att får baka lussebullar å pepparkakshus, lyssna på "all I want for Chrstmas" och tända massa mysiga ljus. Kommer nog inte köpa någon egen julgran i år eftersom jag inte bor hemma så jag får låna julgransdoften från mina nära och kära i år och längta till nästa år om jag nu flyttar hem igen. Men för dem som måste Så köp nu inget onödigt dyrt å onödigt till mig, bara sånt jag behöver om ni måste köpa, lova, Ok!!

Jag blir glad för:



Mallan har sagt att man måste ha hjälm när man åker bräda så
det är väl dags att önska sig en sådan, Världens bästa skicross
åkare Lars Lewén tipsade om denna pärna från POC och Stadium,
gillar den lila färgen med, snygg.

Länge velat ha en liten jordglob på fot, den här är stilren å fin.
Bara en liten , max 20 cm. Så man kan se vart man har varit och
vart i världen man ska bege sig nästa gång.
Världens skönaste hood från Warp och Stadium (strl 40).
En mörkgrå, blir lätt att matcha till mina knallrosa linnen
eller färglada halsdukar. Lång, mysig och oslagbar i mina
ögon. Låter som en kille jag känner:)


Ett presentkort på netonnet så jag kan köpa dessa.
Dags för nya kastruller och en ny stekpanna från Tefal.
Har haft mina sedan jag flyttade hemifrån när jag var 18år
så jag vet att de är kvalité på dem, inget som slår stil
och kvallité i ett. Det är nog genomgående med allt jag
önskar mig.

Behöver alltid handla mat så ett presentkort på Ica Maxi kommer
alltid till nytta. Man äter ju som en häst och älskar att äta så
det borde ju vara det optimala. Det bästa av allt är att de har
Gainomax med jordgubbssmak!

Eller varför inte ett presentkort från Hemtex så
jag kan köpa täcken och lila ljus som jag använder
varje dag.

Eller bjud mig bara på en Mc Donalds glass, frukost,
något hembakat eller middag med trevligt sällskap så skulle
jag bli superglad!

Glöm inte att julen ska vara mysig! Man ska ta hand om varandra,
se till så att alla i er närhet har någon att fira julen med!

Kram från Russia

2 comments:

  1. "Vi ska önska runt i ring, önska kostar ingenting! Tänk va man kan ha de bra, säg va du vill ha..........men då måste du vara snäll, och vänta till julaftonskväll!!!!"
    Ha de gott och lycka till med kommande matcher.

    ReplyDelete
  2. Vilken fint litet rim!! Ska ni vara hemma i jul? Vi åker ner till Österike och spelar Europacupen med mitt lag i början av december. Ska bli så kul att möta de bästa lagen från andra länder. Kommer hem i december, ska bli så mysigt! Kramar från Ryssland!! Danni

    ReplyDelete