Nov 4, 2011

Vingåker

Idag är vi med Olympic Day i Vingåker där barn och ungdomar

får pröva på olika OS idrotter och även andra idrotter för en dag.


En av Världens Bästa Boxare, Anna Laurell skriver autografer
till barnen.


Kim visar barnen hur man värmer upp till Tennis träningen.



Sen var det dags att följa med barnen och spela fotboll. De satte

mig i målet, ännu en gång har man fått bekräftat varför jag

blev utespelare. Underbara barn med roliga historier, här är en av dem..

Jag frågar en liten kille om han spelade fotboll, han svarade: Jag spelade

fotboll förut, så fick jag en smäll så jag började grina. Så tvingade mina

föräldrar mig att spela. Barn är för roliga, tack för all den energi ni ger mig!

Barnen prövade på att spela golf.



Här testar de handboll.


Ha en fortsatt bra dag / Danni

No comments:

Post a Comment