Nov 29, 2011

Kommentar

Fick ett meddelande på datorn av en bekant idag:

Tja såg dig på tv häromdagen!
Muggen kunde ni ha städat såg för jävlig ut:-)
Å vinpavorna på nattduksbordet skulle ha varit i garderoben.

Jag svarde: Du är bra på att klaga du. Jag är inte här för att leva något lyxliv,
jag är här för att leva min dröm.

Visst ska man ta det med en nypa salt men jag är trött på folk som alltid har någonting att klaga på,
va glada istället och kom inte till mig å klaga för jag gillar folk som sprider glädje och positiv energi!

Paka! Danni

2 comments:

  1. Ehmmm, i regel är det väl så att om man är hemma hos någon och det inte finns ett enda dammkorn eller fläck inne på muggen så är det verkligen dags att börja oroa sig. :-)

    ReplyDelete
  2. Inte hemma hos mig i Sverige men i Ryssland;)

    ReplyDelete