Nov 25, 2011

Inte som andra proffs

Det är ju fredag idag trots att det är fredag hela veckan för oss:

Imorse var det isträning och sen lite rehab.
Sen gick vi och handlade mat för kvällen och
direkt efter var det dags för att få lite färg på
kroppen.

Idag blev det 9 minuter i solariumet. Hoppas
det tog för det behövs såhär års.

Sen vart det en mysig middag hemma med mina tjejer.
Vi lagade fläskilé med klyftpotatis, sallad och champion sås.

Det smakade helt underbart gott!! Fredagsmyset
började på topp! Katia bjöd på hallonglass till efterrätt.

Sen vart det kortspel med Elin och Melissa
hemma hos oss. Riktigt roligt hade vi och
det gick åt massa..

..Popcorn, så gott! De här var dem som tog slut snabbast,
caramel popcorn. Vet inte om det finns hemma i Sverige.
Aldrig sett några men samtidigt har jag aldrig letat heller:)
Livsfarligt goda, popcorn i caramel överdrag.


Sen efter att tjejerna gått upp till sig var det dags för en "Danni grej", stryka lakanen. Stryker alltid mina lakan och påslakan när jag tvättat dem. Sån skön känsla att gå å lägga sig i nystruket, som att bo på hotell. Tanken slog mig då, hur många proffs står å stryker sina lakan sent en fredag kväll??!! Ah det är väl jag då, haha. Sen putsade jag min lilla dator och nu är jag redo för att gå och sova. Imorgon lördag skall vi in till Moskva. Vi skall till Ikea och till ett köpcentrum. Hoppas på att hitta någon julklapp och sen blir det nog lite mat och varmkorv på Ikea. Vi ska nog köpa pepparkaksdeg och glögg med. Kim å Elin gillar glögg, jag ska väl lära mig.

Go natt Sverige / Danni

3 comments:

  1. Ne tror inte att de finns caramell popcorn i Sverige men de finns chokladöverdragna popcorn och då är de som kola emellan, mkt gott!:D:D:D

    ReplyDelete
  2. Det måste jag pröva någon gång! Rekommenderar caramel popcorn! Ha en underbar kväll och vecka Kram från Ryssland

    ReplyDelete
  3. Hej Danni... PROZAC kan glatt meddela att det finns Caramell Popcorn på ICA i Liljeholmen. De har en liten hörna med importvaror från USA med dels just de DÄR popcornen (finns i caramel och i peanutbutter överdrag) och även en massa annat så som RootBeer, BurgerKing-snacks på påse (vidriga)...

    Har aldrig köpt popcorn i kartong förut men nu gör jag det med jämna mellanrum. Sjuuuuuukt goda, inte bra för min matchvikt. Ha ha...

    ReplyDelete