Nov 6, 2011

Testing

Nu är testerna avklarade och det är full fokus på isträningarna och det taktiska, här kommer lite bilder från gårdagen:

Frivändning står med som en av testgrenarna.

Vår bästa testledare Mårten skriver in värdena på datorn.

Tina är redo för att hoppa 60st spänst hopp.



Brutalbänken satt där den skulle.

Jag var nervöst laddad inför dips testet. Jag har tränat upp min
triceps muskel som jag slet av en bit av i april i år. Jag har tränat
på med bra rehab för min triceps senaste 6 veckorna. Jag klev upp
på dips ställningen och slog personligt rekord, 35st! En underbar
känsla att muskeln höll och att slå mitt rekord.

Damkronorna är klara efter 2 dagar på bosön, ishallen nästa!

Vi tränar i husby ishall lördag och söndag innan vi flyttar till
Vallentuna ishall på måndag.

Danni

No comments:

Post a Comment